dissabte, 1 d’agost del 2009

Catalanofobia

Ho reconec. N'estic tip. N'estic fart. N'estic fins al capdamunt que ens toquin els pebrots tot el sant dia i encara siguem els culpables de tots els mals de l'estat espanyol.
Per acabar-ho d'adobar, avui he llegit en un diari electrònic que aquests malnascuts del PP ara diuen que els que pregonem la catalanofobia som nosaltres mateixos parlant-ne. Té collons la cosa! Aquests xenòfobs clasicístes tenen la santa barra de dir que ells no ho han dit mai, etc.
Srs. Per quan la independència?
Per a mí, avui mateix...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El puto Estado Español? afortunadamente sois un puñado nada más, donde se ve todo lo que quereis es en la elecciones y no os vemos por ningun lado, ahh por cierto respeta y seras respetado.

Miqui ha dit...

Sr. meu. Mil disculpes per la paraula. Té tota la raó. Només és producte d'un atac de ràbia al llegir noticies com aquesta. El mateix respecte que em demana prego que el tinguin els que no respecten una terra que nudreix el territori veí. Una vegada més , si tanta nosa fem que ens deixin anar. Ho agrairem la resta de les notres vides.