dilluns, 24 d’agost del 2009

Carta al M.H.Sr President Montilla

L'altre dia vaig enutjar-me molt al llegir la noticia d'un nou accident amb víctimes mortals a l'eix en el punt quilomètric 185,5. En el seu dia vaig fer una nota a la Presidència de la Generalitat on em deien que començaven el desdoblament aquesta via el primer trimestre del 2008. Com que no hi ha cap màquina, ni moviments de terres ni res que s'hi assembli, avui els hi passat aquest escrit.



Molt Honorable Senyor,
estic profundament decebut. Ja fa més de dos anys em vaig remetre a vostè referint-me al desdoblament de la C-25 (eix transversal). En el seu dia li comunicava un accident amb resultat de mort/s. A final de la setmana passada n'hi va haver un altre. El més preocupant és que abans n'hi ha hagut molts més. En una notificació de la Direcció General de Relacions Externes de la Presidència, se'm notificava que durant el primer trimestre del 2008 començarien les tant anhelades obres de desdoblament. Res més lluny de la realitat. Una vegada més ens sentim abandonats. Tots sabem que hi ha coses molt importants, i en moments de crisis econòmica encara més. Tots sabem que les infraestructures son costoses i que requereixen un llarg període de licitació i execució. Encara així, com el seu cap al govern espanyol, ens han faltat a la veritat incomplint reiteradament els terminis d'aquesta obra. Soc un usuari de la via per doble motiu, per què hi visc i per què la necessito per anar al meu lloc de treball. Pràcticament una vegada a la setmana la recorro en la seva totalitat. Cada dia quan surto de casa penso en si seré jo la propera víctima o potser tindré la desgràcia de patir una lesió irreversible que farà que sigui una càrrega econòmica pel país. Clar que, això no els deu preocupar massa, ja que amb els seus radars itinerants col·locats estratègicament, recapten els diners suficients per fer front a tant despesa. Una vegada més, com a veí d'Espinelves, (potser li sonarà. Va fer la seva primera sortida en públic el dia després que va ser escollit president de la Generalitat per primera vegada.) em sento ciutadà de segona. D'aquí a pocs mesos tornaran a venir a demanar-nos el vot per les eleccions al Parlament de la tardor del 2010. Segurament hi haurà un membre més cap a l'abstenció a causa de la desafecció amb el món polític. Li sona?. Que tingui un bon dia.