Dimarts de la setmana passada tenia planejat un viatge, gairebé llampec, a Málaga per motius laborals. L'empresa amb la que tracto, opera habitualment amb SpanAir. Després d'haver de matinar molt, ens vam quedar amb un pam de nas, el centenar de passatger i un servidor, al quedar-nos a la porta d'embarcament amb el vol anul·lat "por razones técnicas". Més tard ens informaren que no s'havia presentat el comandant...
Més enllà del fet purament casual, sobta que aquestes companyies aèries no tinguin tripulació de guardia per afrontar aquests afers. La veritat, creia que eren més seriosos aquests de les companyies anomenades grans.
No vull ni posar-me a contar quants diners pot haver costat una anul·lació d'aquesta mena. El que si està clar és que a nosaltres només ens retornen els diners del vol, i tant amples! Les reserves d'hotel, els enllaços perduts amb altres vols o mitjans de transport, les hores invertides, l'aparcament de l'aeroport, i un llarg etc. que no serà cobert pels veritables culpables.
Una vegada més, queda demostrat, que tenim un aeroport de segona classe i unes infrastructures completament deficitàries. Ja podem anar signant manifestos per tindre un aeroport internacional si després els que el tenen que fer rutllar no arriben ni a regional.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada