dijous, 16 de juliol del 2009

Festes del Barri de Santa Anna de Vic

Estic orgullós d'haver nascut i crescut en el Barri de Santa Anna de Vic. Estic content per què demà comencen les festes patronals que s'allargaran fins el diumenge vint-i-sis d'aquest mes. Estic content per que veig que, tot i les dificultats que hi ha hagut sempre per trobar persones que es mullin per fer moure un barri, el barri continua viu. Molt viu. Després d'organitzar deu anys el torneig de futbol sala (aquest any ha arribat a la XIX edició...) i després de set anys a la junta directiva, m'enorgulleix cada any que passa haver viscut aquesta experiència. Gairebé hauria de ser una obligació que tots els veïns passessin, tant sols un any, per aquestes organitzacions! Així veurien el difícil que és muntar unes festes, aconseguir les subvencions i sobretot crear una pinya per que la gent disfruti i se senti seu un espai, un entorn, unes festes, un barri, un petit poble com el de Santa Anna. Si el barri continua així és gràcies a gent com la familia Solà, Sunyer, Ballana, Comas - Quintana, Parramon, Garriga i molts d'altres que no m'agradaria deixar-me. També és gràcies als Parcerisa, Vilardaga, Parés, Ordeix, els meus pares i la meva àvia (que tant han col·laborat en l'obertura del Centre Cívic mentre no se n'ha fet càrrec l'ajuntament), i més, i més. Sense aquesta gent el barri de Santa Anna no estaria on està ni seria el que és. Sense aquesta gent no s'hagués aconseguit la pista polisportiva, el grup de Geganters i Grallers, la Coral Xicalla, el Centre Cívic. El barri de Santa Anna ha estat sempre un petit poble dins de Vic. Un fet que no s'hagués aconseguit sense una cosa molt important. Les persones.
A tots vosaltres, molt bona festa major! Visca Santa Anna, visc a Santa Anna!

3 comentaris:

Nuria ha dit...

Jo també hi vist i m'agrada, tot i que i han inconvenients.
Visca el nostre barri

Miqui ha dit...

Hola Núria! Inconvenients n'hi ha. Segur que si. A tots els llocs n'hi ha, però, malgrat això. Em quedo amb Santa Anna. És on millor m'hi he trobat.

AAVV Santa Anna ha dit...

Hola Miqui, mira't això!

http://barrisantaanna.blogspot.com/