dimarts, 1 de juliol del 2008

Dia sense banyadors a les platges catalanes

N'estic tip! N'estic fins les mateixíssimes hortalísses vermelles de que m'imposin dies per art de màgia.
Ara se'ls hi ha ocorregut la fenomenal idea de proclamar, a les platges catalanes, el dia sense banyador. (13 de juliol)
A tota aquesta colla de naturistes aburgesats, m'agradaria que deixessin les seves collonades reivindicatòries i es dediquessin a anar a disfrutar de la maravella natura com a ells els hi doni la gana, i ens deixin, a tots els que tenim 'vergonya' d'exhibir el tros de porc que ens penja entre cames, tapar-nos-el com volguem.
Jo no m'hi he oposat mai a totes aquestes modes o fenòmens però, que sigui elecció completament lliure la de despullar-se. No cal que creïn un dia especial per que la gent s'hi addereixi com un manifest a favor de que les 'sombrilles' de les platges siguin roses llampants o qualsevol collonada estilística....
Després es queixaran dels 'vouyeurs' que hi ha a les platges i que els hi inmortalitzen els seus cossos fibrosos a la xarxa....

2 comentaris:

Nuesa Literària ha dit...

Jo crec que tens el permís de tots els naturistes (si més no dels que són persones normals) per a tapar-te el que vulguis. Crec que el fet de despullar-se és completament lliure (o hauria de ser-ho) i això és exactament el que reivindiquem els "naturistes aburgesats". Estic, ( i està el naturisme en ple) d'acord amb tu amb el fet que hauria de ser tots els dies (tal com tu dius). Estic (i està tot el naturisme alhora) disposat a "disfrutar (gaudir) de la maravella de la natura com a ells els hi doni la gana"
Crec que potser has entès el dia sense banyadors com la "prohibició" que els naturises fem de portar banyador aquest dia: res més lluny! Precisament el moviment naturista defensa avui la diversitat, la llibertat, que cadascú faci el que vulgui sense guetos. De tota manera en el teu blog tens dret a emfatitzar tot el que vulguis que per això és el teu blog. Una abraçada sincera.

Helènic Glauc

4n0n1m ha dit...

Totalment d'acord amb el que diu l'Helènic. El DSB no és per què el que no són naturistes es despullin, sinó per què quan vegis una persona despullada a una platja no surtis corrent o cridis la policia, perquè el nudisme és una opció com ho és portar banyador.